2. kesäkuuta 2012

Attenti al ratti !


Olosuhteet asunnossani ovat kääntyneet päälaelleen 31. toukokuuta alkaen, kun ystäväni toi tavaransa luokseni johtuen hänen vuokrasuhteensa loppumisesta. Tavaroilla tarkoitan niin huonekaluja, astioita ja vaatteita kuin eläimiäkin. Sain Gay Best Friendin lisäksi kolme vikisevää rottapoikaa luokseni majailemaan ja he ovat enemmän kuin tervetulleita nyt kun uusi kämppikseni muuttaa vasta kesän lopulla viereiseen huoneeseen. Käpy olikin häntä vastassa kun hän tuli katsomaan asuntoa. Hänen kirjoittamastaan kirjeestä selvisi, että hän oli käsittänyt vähän väärin tämän suhteen laadun. 



Minulla on pieni asunto
ja kahvinkeitin


Seinällä on taulu; 

             'Attenti al ratti'


Kirjoitan tätä tekstiä tonttulakki päässä
Kuuntelen mielestäni hyvää musiikkia

On yllättävän rauhallinen lauantai
                                               Olen onnellinen

Minulla on paljon haaveita
Osa salaisia
                         Osan olen jakanut

Tälläinen pieni asunto on yksi niistä 
jotka olen jakanut

Tosin taulussa saisi lukea; 
                       'Varokaa rottia'

Jotta vieraatkin ymmärtäisivät


2 kommenttia:

  1. Mamma ikävi tosi paljon poikiaan kun herra karpiteli otti oikeudekseen viiä mun poijat pois sillä välin kun olin ulkona. Perkele kun on ikävä :c tuu btw moikkaan niitä täs joku päivä kun keksin jostain luurin. yääääh

    VastaaPoista

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.