18. heinäkuuta 2012

Anteeksi

Viimeaikaisen sekavan elämäntilanteen vuoksi inspiraatio minkäänlaiseen kiinnostavaan postaamiseen on ollut tiessään. Olen kuunnellut liikaa ystävieni neuvoja ja liian vähän itseäni. En ole tyytynyt siihen tukeen ja turvaan mikä minulle on suotu. Olen kompastellut rappusissa (konkreettisesti) ja nähnyt kamalia valveunia, joita en ole saanut pois päästäni. 

Olen antanut rakkaideni ymmärtää, mutten ole ymmärtänyt antaa. Olen pahoittanut ihmisten mieliä omalla typerällä toiminnallani ja nyt se loppuu. En halua satuttaa itseäni ja muita enempää. Joku sanoi joskus, että asioilla on tapana järjestyä. Tahdon uskoa siihen. Tahdon myös pyytää anteeksi kaikilta, jotka olen sotkenut mukaan siihen pääni sisällä tapahtuvaan hirviöön. Tahdon etenkin pyytää anteeksi kaikilta, jotka ovat joskus minua rakastaneet.



Joku voisi sanoa että olen tunteeton, mutta en ole

En vain näytä tunteitani kaikille



Kuinka moni on nähny sen ihmisen joka itkee itsensä uneen

Koska hänestä tuntuu pahalta toisen puolesta


Kuinka moni on tavannut sen hiljaisen ja mietteliään tytön
joka sulkee kaiken muun maailman pois yrittäessään miettiä ratkaisua ongelmaan
Kuitenkaan sitä koskaan ei löydä

Kuinka moni uskoisi tytöstä että hän olisi valmis kuolemaan 
Rakkaidensa tähden

Kuinka moni väittäisi vastaan jos joku sanoisi
että tyttö on valmis tekemään kaikkensa
Jotta hänen rakkaansa voisivat hyvin

6 kommenttia:

  1. Helpottaako blogimerkinnän teko sun huonoa mielialaa tai stressiä? :)

    VastaaPoista
  2. vau, ootko ite kirjottanu ton lopputekstin? tosi kaunis ja koskettava! :'o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti en ole. Bongasin sen googlehaulla rakkausrunot.com sivustolta:)

      Poista

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.