3. toukokuuta 2013

RAGE

Aiemmassa postauksessani puhuin niistä kuvista ja siitä kuinka sain sen järkkärin lainaan. No tässä tulee nyt sitten tällainen vitutuksen ultimaattinen multihuipennuspostaus, että kun olin saanut muutamia kuvia otettua ja ajattelin siirtää niitä koneelle muistikortin kautta, niin jäin ihmettelemään kun mitään ei tapahtunut. Katsahdin muistikorttiin... katsahtin lukijaan... takaisin muistikorttiin... ja räjähdin. Mikä ihme siinä on, että kun kerran on tehty toimivat laitteet ja niihin sopivat kortit, niin niistä pitää mennä tekemään jtn uusia ihme versioita ja vempaimia, jotka ei sitten sovikkaan minnekkään ?! Kortti sattui olemaan SDHC ja Pavessa sijaitseva kortinlukija onkin vain pelkkä SD. Voi jumavitunlauta ja jeesuksen mopo. Miksi asioista tehdään aina niin kauhean vaikeita ?

3 kommenttia:

  1. Todella ärsyttävää.

    Mulla kävi tässä vasta niin, että oltiin kaverin luona bileissä ja mun piti ottaa videota yhdestä pelailujutusta. No en saanut kuin 8 sekunnin pätkiä ja olin ihan, että mitä vittua. Siellä oli kamerassa oli paikallaan 512mb kortti vaikka oon laittanut sinne 4gigan. Onneksi löysin sen kortin kotoa, en tajua miten se oli tuossa hyllyssä ja oon pistänyt jonkun sysipaskan 512 kortin kameraan :D. Onneksi tuolla isommalla kortilla saa pidempiä videoita, mutta vitutti ihan älyttömästi silloin reissussa :(.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei ! :D Ihan jumalattoman raivostuttavaa tollanen tai sit jos ei just sillon satu oleen kameraa mukana kun jotain tapahtuu mistä pitäis saada kuvia tai video. Kyllä se on niin että jos kaikenmaailman turhaa elektroniikkaa ei olis koskaan keksittykään, niin ennenaikaset stressistä johtuvat sydänkohtaukset vähenis puolella. :D

      Poista
    2. Mä vielä ihmettelin, kun joku sano että tuolla sais hyviä videoita ja sain jotain 8 sekunnin pätkiä :D. Onneksi ei sentään ollut rikki vaan tuosta kortista johtuvaa.

      Poista

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.