1. elokuuta 2013

Herra Matikaisen loki, osa 2

Hei taas kaikki karvaset ja karvattomat kamuni ! Se on Herra Matikainen tässä kun kirjottelee. Äiti soitti tänään johokin paikkaan ja sano että meillä on aika maanantaina. Se vähän suuttu kun oon alkanut pissiä ympäriinsä. En tiedä oonko stressaantunut, vai onko mussa jotakin muuta vikaa. Yks päivä pissin mamman lempparikorkkarit - Siitäkös se ilahtu. Sit se uhkas ostaa mulle hammasharjan ja kalanmakusta tahnaa, koska mulla on kuulemma ientulehdus. Lie mikä sekin on. Aina se pyörii täälä sellasen hurisevan vekottimen kanssa ja kiroaa mun karvoja. Äiti on myös alkanut pilata mun ruokia jollain pahanmakusella öljyllä. Se maistuu kans kalalta mut se kala on pahaa ja haisee hirveelle. Aina se selittää kuinka se on hyväks mun turkille. Pyh ! Ketä nyt muutama karva haittaa ?! Meillä on viimeaikoina pyörinyt sellanen mukava poika - Äiti tykkää siitä kovasti. Oon vähän härnännyt niitä kun ne yrittää nukkua. Meen puskeen niiden naamaa kun ne nukkuu aina liian pitkään kun mä tahtoisin leikkiä.

Rakastan näitä herkkutikkuja joita saan aina kun oon ollut kiltisti !

Tiistaina äiti oli taas viihteellä sen pojan ja kaverinsa kaa.

2 kommenttia:

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.