4. elokuuta 2013

Herra Matikaisen loki, osa 3: Vittu että vituttaa


Arvatkaapa mitä ne nyt keksi... Ne oli hetken poissa ja tuli takas jonkun hihnaviritelmän kanssa, huijasivat mua nameilla ja sit olinkin kiinni jossain hemmetin narussa, jossa ne raahas mua pitkin kemää. Olihan se ihan kivaa, mutkun en oikeen ymmärrä sitä konseptia että mun pitäis seurata mammaa eikä sen mua. Heitin maahan pitkäkseni aina kun en halunnut seurata ja matelin muutenkin kuin etana maata pitkin koska olen vähän paskahousu. Sit näin maailman isoimman hiekkalaatikon - Kissanpäivät ? Tässä on varmasti joku jekkujekku takana taas. Liittyisköhän tää jotenkin siihen minne mennään huomenna mamman kanssa ? Joink !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.