24. lokakuuta 2013

Asiantuntemuksella ja ammattitaidolla pt. 2



Nyt vittu ! Tilasin micro-simin uuteen Lumiaani operaattoriltani Tele Finlandilta. Sain sen eilen ja ohjeiden mukaan lähetin sinne aktivointiviestin ja jäin odottamaan. "Saatte viestin puhelimeenne kun uusi korttinne on aktivoitu." Noin tunnin päästä lähti yhteydet vanhalta kortilta, mutta lukuisista 'sammutan ja laitan takaisin päälle' -yrityksistä huolimatta uusi kortti ei toiminut ja lumiani näytöllä luki aina vain Ei signaalia. Puhuin äidin kanssa aamulla puhelimessa ja kerroin hänelle vitutuksestani. Hän sanoi että hänellekkin oli tullut jokin sim-kortti. Soitin asiakaspalveluun ja selvisi että kortti, jonka olin aktivoinut, oli se kortti joka oli lähetetty äidilleni ja minulle oli lähetetty aivan jonkun randomin sim-kortti. Marssin Tele Finlandin pisteelle ja siellä minua palvellut herrasmies ihmetteli asiakaspalvelun sähläyksiä; "Se on hassua että ne on koulutettu asiakaspalveluammattiin ja silti me myyjät tiedämme kaiken paremmin..."

a) He lähettivät sim-korttini äitini osoitteeseen b) Sain jonkun tuntemattoman mamman sim-kortin... Eikö se ole jonkinlainen rikkomus tämän henkilön yksityisyyttä vastaan tms ? c) He lähettivät minulle Tele Finlandin kortin, kun sittemmin selvisi että tarvitsen Soneran kortin. Onko lokakuu saanut tittelin 'Huonon asiakaspalvelun kuukausi' vai vittuileeko maailma minulle ?

2 kommenttia:

  1. Tuntuu että kun sen Huono asiakaspalvelu -leiman kerran saa, se ei lähde koko elämän aikana pois.. :D ihan uskomattomia juttuja tulee, ja suurin osa ihmisistä kuuntelee vain silmät pyöreinä että mitä helvettiä. I feel you.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elä nyt vain sano että tää seuraa mua hautaan..? :D

      Poista

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.