9. joulukuuta 2013

December ninth: Voin tassutella tossuissani keskellä yötä ja jäädä nukkumaan eteisen räsymatolle

Näin ollen tähänastisista yhdeksästä luukusta, olen avannut vasta kolme, sillä olen viettänyt aivan liikaa aikaa kuningas alkoholin seurassa. Krapulalle olen pyhittänyt edellisviikolla ainakin kolme päivää ja kaikki joululahjarahat ovat nyt ympäri Tampereen kuppiloita. Nyt on kuitenkin jo vuoden 50. viikon maanantai, ja perjantai 13. päivä häämöttää. Se, että tuo kyseinen päivä on jo valmiiksi tuhoontuomittu, olisi minun määrä esitellä keskeneräinen opinnäytetyöni sankoille joukoille kanssaopiskelijoita ja ohjaajia. Kääk ! kuten Aku sen ilmaisisi. Työn kirjallinen osuus on tuskin päässyt johdantoa valmiimmaksi ja ainakin kolme projektiokuvaa olisi vielä photoshopattava. Toisaalta, mikään ole yhtä hyvä motivaattori kuin pakko. Meille joulu tuli jo, sillä äiti oli kutonut meille aivan upean räsymaton toivomissani sävyissä ! Ainakin se sai Herra Matikaisen hyväksynnän jo.






"Kun muut ovat menneet kahville, jätskille, uimaan, minä nautin annoksen
itsekuria ja odotan että tulisi joku ja luennoisi sallimisen tarpeellisuudesta."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.