6. helmikuuta 2014

Beautiful blogger -award


Erinäisistä syistä olen jälleen karsinut vanhoja postauksia DTY:n alkuajoilta ja ajattelin päivittää minulle aikoinaan tulleita awardeja... Tu Blog me inspira PREMIO -award vuoden -13 alusta sai jäädä ja sen löydät täältä. Nyt takaisin tämän awardin pariin... You're beautiful -tunnustus on tarkoitettu kaikille kauniille bloggaajille ja ideana on julkaista muutama ennen julkaisematon kuva täällä bloggerissa. Kuvista kerrotaan vähän ja lopuksi tunnustus pistetään eteenpäin kolmelle kauniille bloggaajalle. Olen aikoinaan tämän laittanut kiertoon, joten se osa jääköön nyt täyttämättä. Kuvat eivät ole minkäänlaisessa järjestyksessä. Nauttikaa !



Syyskuu 2013. Viimeisiä päiviä Hervannan asunnossa. 

Heinäkuu 2013. Kuvaukset Turussa. 

Lokakuu 2012. Kaljalla ystävättäreni kanssa - Oi kuinka minä kaipaankaan sinua lesborakastajani ! 

Kesäkuu 2012. Haluan nuo hiukset takaisin ! Ja tuon kropan !

Heinäkuu 2011. Mitä vittua nyt Jesu ? Miksi minulle tulee tästä mieleen kana ? Se räppäri.

Kesäkuu 2008, ala-asteen päättäjäiset ! 

 Huhtikuu 2011. Oh dear... Nothing to add.



Taisin menettää ne kasvot, ae ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.