13. helmikuuta 2014

Se mitä näemme, on jo menossa

Lazlo Bane: I'm no superman

Kuinka sen uuden valkoisen Youtube-palkin saa upotettua tänne? 

EDIT: Aasinsillat on nyt kyllä tässä tekstissä niin pitkiä että aasi hukkuu. Heräsin juuri. 
► Kahvia.

Taas yksi uneton yö, limenvihreä lattia, Reilun kaupan take away ja päiväunet. Minun olisi pitänyt kirjoittaa jo aikaa sitten. Olen ollut vapaalla... Vapaalla ja vapaalla, tunteja on peruttu ja minulla on ollut menoa. 

Varmaan kuusi vuotta sitten lahjaksi saamani mp3-soitin on vihdoin hajonnut. Ensin hajosi näyttö ja lopulta koko vempele. Voi niitä lukuisia edessäolevia puuduttavia dösämatkoja. Soitin oli sellainen ikivanha jossa on itsessään kiinni usb-liitin, sellainen jolle humalaiset miehet nauravat bussissa. 

En ole koskaan harkinnut asepalveluksen suorittamista, en edes nyt kun kyselivät Pirkanmaan aluetoimistolta että haluaisinko osallistua maanpuolustukseen suorittamalla naisten vapaaehtoisen asepalveluksen. En. Respectit vaan tyttökamulle, neiti(?) alikersantille, siellä joka suoritit! En tiennytkään että olen yhtä vanha kuin naisten oikeus osallistua asepalvelukseen.

Kaavailimme Yyterin reissua heinäkuulle. Kesä, hippibussi, ranta, puolitusinaa frendiä ja olutta... Mitä muuta ihminen voi mahdollisesti elämältään kaivata? Ha, juolahti mieleeni, terveydenhoitaja kertoi että minun tulisi vähentää alkoholinkäyttöäni neljään kerta-annokseen. Neljä bisseä ja kotiin nukkumaan? Nyt on unen nähny, juon ne neljä jo saunakaljoina.


Pointtini tässä tekstissä oli varmaan se ettei sitä ole. Pallo on hukassa. Palikat leväällään lattialla. Olen heittänyt aivot narikkaan liian kauan aikaa sitten ja lakannut miettimästä asioita, siksi minulla ei ole mitään kirjoitettavaa. Olen aivokuollut.



Lempparipöksyt meni rikki. Tilasin uudet, Hennesiltä tietty, ja tein vanhoista muotipöksyt. Samalla tilasin olkaimettoman pitsitopin. Ja wedge-avokkaat, jotka tosin meni palautukseen koska olivat yhtä numeroa liian pienet. Sovituksessa lähti sitten lappukin irti, katsotaan meneekö läpi. Meikki on astetta luonnollisempi ollut viimepäivinä.

Hiirenikin liikkuu itsekseen yläoikealle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.