6. helmikuuta 2014

The versatile blogger -award





Awardin ideana on kertoa seitsemän (7) faktaa itsestään ja luovuttaa tunnustus eteenpäin seitsemälle (7) bloggaajalle, joilla on mielestäsi monipuolisin blogi. Olen tämänkin aikoinaan jakanut monipuolisille bloggaajille, joten unohdetaan se osuus. Faktoihin...






1 Olen lihonut alle vuodessa huomattavasti. Se nyt ei varmasti ole yllätys kenellekkään. Kommentit kuten "Oot muute lihonu iha selvästi... Aattelin vaa kertoo ku en tiä ootko ite huomannu. " saavat vereni kiehumaan. Kiitos tiedosta, en olekkaan huomannut. Juuri postin ko. kommentit lähettäjän ystävistäni Facebookissa. Homo. Itse olet lihava.
Helmikuu 2014    |    Toukokuu 2013


2 En valmistu vielä keväällä, vaikka tarkoitus oli. Olen ollut saamaton mm. työssäoppimisjaksojen suhteen. Ehkä pääsen vielä osingoille kun opintotukia korotetaan syksyllä ! Kyllä jouluun mennessä olisi tarkoitus valmistua, vaikkei minulla ole mikään kiire koulun kanssa. 

3 Olemme huomenna lähdössä viihteelle tyttöjen kanssa. Perinne on etkot omppuhotellissa > yökerhoon > jatkot omppuhotellissa, mutta minua vähän jännittää viimekertaisen vuoksi. Ryöstetäänköhän minut uudelleen ? Olen saanut ko. asiasta jonkinlaiset traumat ja hieman neurotisoitunut kantamuksiani kohtaan.

4 Olen turhautunut kitaransoittoon. Ehkä en vain ole musikaalinen kun kaikki on niin perkeleen vaikeaa !

5 Olen riippuvainen kuvake.netin gallupalueesta. Ja feissarimokista. 

6 Olen hajamielinen. Joskus löydän puhelimeni vaatehuoneesta, unohdan syödä tai menen tupakalle ilman tupakkaa. Kerran laitoin kahvikupin jääkaapin lasitasolle, kaadoin sinne maitoa, laskin purkin alas ja löin jääkaapin oven kiinni. No, sinne meni maitokahvit. Jääkaappiin.

7 Dla'n totuus nuoruudesta täyttää maanantaina 10. helmikuuta neljä vuotta ! Onnea DTY ! Onnea ! 

4 kommenttia:

  1. Joo tollaset töksäytykset on ärsyttäviä, kattoisivat välillä itse peiliin :D. Ja sitten, kun osa on semmosia kommentteja, että "ei kun oon vaan huolissani susta" vaikka todellisuudessa halutaan vaan jotenkin päästä näpäyttämään tai halutaan vaan pilkata toista.

    Tässä yks päivä mulla oli maitopurkki jääkaapissa vissiin hyllyllä vähän huonosti ja se tipahti alas. Oli onneksi siis kiinni, mutta olisihan sekin voinut "räjähtää" siinä putoamisen yhteydessä ja olis ollut sitten kiva maitolammikko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä olen melko varma että ko. henkilön tarkoitus oli vain pahoittaa mieleni. Ei kukaan oikeasti luule ettei ihminen huomaa muutoksia omassa kropassaan.

      Jääkaappionnettomuudet ovat draagisia. :'D

      Poista
  2. Sä oot nyt paljon naisellisempi ja aikuisemman näkönen! Kultaseni olet kaunis<3

    VastaaPoista

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.