19. huhtikuuta 2014

On ruokahalu vaihtunut tupakointiin, kerskuilu nöyrään allokointiin

In Flames: Sounds Of A Playground Fading

Viimepäivät olen viettänyt töitä puurtaen, asuntoa hakien ja oluen äärellä. Keskiviikkona olin ylpeä itsestäni, sillä ensimmäistä kertaa koskaan, sain krapulassa itseni kotiovea pidemmälle ja töihin. Once in a lifetime experience. Olen aina ollut huono tekemään töitä... En sillä tavalla huono, erittäinkin aikaansaava kun pääsen raahautumaan paikalle, mutta jo parin päivän työputki ja tuntia ennen päivän loppumista saapuva suuri kuorma saavat minut ajattelemaan että Onko pakko... Kyllä se jumalauta on. Neljän päivän loma tuntuu upealta ja aion ottaa tästä kaiken irti. Torstaina seurasin kun Tappara pelasi jälleen upeasti ja toivottavasti tulee yhtä jännä peli tänään, vaikken ehkä ehdikkään sitä katsoa, sillä tänään odottaa jonkinlainen eeppinen ralli-ilta tila-autolla ympäri Mansea kaiffareiden kanssa. 


Asuntonäytöt eivät ole vielä tuottaneet tulosta, mutta Atalan lähiöunelma-alueelta on vapautumassa pieni saunallinen yksiö ranskalaisella parvekkeella ja välittäjä lupasi pitää minut ajan tasalla. Suuri epätoivo valtaa minut toisinaan kun tajuan etten ehkä saakkaan penkkisohvaa mukaani eikä Herra Matikainen enää pääse parvekkeelle paistattelemaan kesäpäiviä ja juomaan aamukahvia kanssani. Olen unelmoinut nahkaisesta divaanisohvasta ja jenkkisängystä. Olen unelmoinut lottovoitosta joka ratkaisisi tämänhetkiset ongelmani. 


Nyt menen unelmoimaan itselleni lisää kahvia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.