21. heinäkuuta 2014

21 päivää myöhemmin

Edellisviikonloppu ihanien ihmisten ja palavien mökkien ympäröimänä Yyterin rannoilla sai minut unohtamaan kaiken tärkeän. Olen tainnut unohtaa jopa kuinka kirjoitetaan, koska tekstin luominen tuntuu väkinäiseltä. (Aloitin tämän tekstin kirjoittamisen ensimmäistä kertaa varmaan viikko sitten...) Olen vaihteeksi sössinyt jotain muutakin kuin raha-asiani... Alan kuitenkin tuntea itseni paremmaksi ihmiseksi äskeisen virkistävän lenkin ja uintireissun myötä. Paljon on tapahtunut; Tuparit on takana, kävin Orivedellä kantamassa lonkeroa tai hommaamassa mustelmia ja sittemmin Orivesi tuli minun luokseni ja vanha porukka kokoontui terassille. Lisäksi olen tutustunut Tinderiin, katsonut kahdeksan tuotantokautta Weedsiä, kasvattanut osamaksutilejäni ja kuvista päätellen alkoholisoitunut. Oma hius oli alkanut oikein tehokkaasti rastoittua muiden mukana, joten eilisen päivän projekti oli hankkiutua niistä eroon. Nelisen tuntia siinä meni - olo on kevyt, mutta ikävä jäi. 

Oli minulla varmaan ihan oikeaakin asiaa, mutta se unohtui kun keskityin vihaamaan hedelmäteetä, koska sinne ei voi laittaa maitoa. Saatana.



Olen tehnyt väärin
ajattelemalla kerrankin itseäni

Haluaisin olla edes kerran
        hiukan parempi jossain

Aina on joku joka tulee ja mitätöi
Tekee turhaksi ne asiat jotka tekevät sinusta
                                                                  erityisen.

2 kommenttia:

  1. Tän postauksen kuvissa on kesää parhaimmillaan, ah :) Kiva blogi!

    http://quotidienne2014.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla kans, kun kävin tiirailemassa! Sana hallussa teikäläisellä, jatka samaan malliin! ;)

      Poista

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.