14. syyskuuta 2016

Haapojen kellastuessa

Jos saisin antaa palkinnon yhdelle elämää helpottavalle tuotteelle tässä maailmassa, menisi pokaali ehdottomasti paituleille. Niin ala-arvoisen nimen kuin se on saanutkaan, niin meikäläinen ainakin viihtyy yöpaidassa vaikka koko päivän - joka päivä. Juuri kun olin tämän hankinnan tehnyt, odotti minua eräänä päivänä kotona mysteeripaketti, jonka ystävättäreni oli tilannut minulle ensimmäisen "riitamme " jälkeen ehkä parhaana argumenttina ikinä. Mopsipaituli... Oh you know me so well. 

Kuontalokin on saanut osakseen hieman väriä. Olen peukuttanut Herman's Professionalin suoravärejä ja teen sitä edelleen, vaikka en Marge Blue -putelista Margen sinistä saanutkaan. Syynä tähän on varmasti aina uudelleen toistuva epäonnistumiseni vaalennuksen suhteen, vaikka tällä kertaa turvauduin lähes satavarmaan Splatin vaalennukseen. Vasemmalta sivulta merenvihreä kuontalo tuo mieleen nuo, oi niin ihanat yläasteajat kun oli aivan sama mitä väriä päässä oli, kunhan sitä oli. 

Eksyimme jumalattoman upeaan mestaan haahuillessamme Pyynikin metsissä etsien perjantaina saapuville linnunpoikasillemme mieluisia luonnonorsia. Poikien häkki saapui alkuviikosta ja se on  u p e a . 

"Haluutko tulla kattoon mun undulaattia?" puhuttiin joskus jossain aivan kamalassa Julma-Henrin räppiveisussa. Nyt se soi päässäni. Ikuisesti.















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

If you’re really a mean person you’re going to come back as a fly and eat poop.